سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس


در زمان ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای، آقا با آقای بهاءالدینی (رحمة الله علیه) ارتباطی نداشتند. آقای فاطمی‌نیا رابط آشنایی شدند و رابطه آقا و آقای‌ بهاءالدینی خیلی نزدیک شد .بعد از رهبری مقام معظم رهبری، آقای بهاءالدینی کسالتی پیدا کرده بودند و بیمارستان هم نمی‌رفتند .آقای خامنه‌ای به آقای فاطمی‌نیا گفته بودند که به آقای بهاءالدینی بفرمایید که حتماً دکتر بروند.

بالاخره به آقای بهاءالدینی گفتند که آقا گفتند شما حتماً بیمارستان بروید.

خلاصه به خاطر دستور آقا، ایشان می‌آیند تهران بیمارستان خاتم و مدتی بستری می شوند برای معالجه .

این را آقای صدیقی می‌گفت، می‌گفت من رفتم عیادت‌شان و به آقای بهاءالدینی گفتم آقا حالتان بعد از عمل چه طور است؟

آیت الله بهاءالدینی گفتند: الحمد لله! الحمد لله! ما به حرف این سید(آیت الله خامنه‌ای) گوش کردیم، آمدیم بیمارستان، آقا (امام زمان) آمد ملاقات ما.

منبع:http://www.rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=132224


[ یکشنبه 92/4/2 ] [ 11:45 صبح ] [ سید خراسانی ] [ نظرات () ]

                                                                 به نام خدا

بخشی از وصــایـــای آیة الله العظمی مرعشی نجفی قدس سره الشریف به فرزند ارشدشان:

 سفارش میکنم به اندیشیدن در کتاب خداوند و پند گرفتن از آن و نیز کم کردن معاشرت و همنشینی، زیرا معاشرت در این زمان هم منع دارد و هم خطر، و کم انجمنی است که خالی از بهتان و غیبت در حق مومنین و عیب جوئی و تحقیر و ضایع کردن حقوق و برادری آنها باشد.

 و سفارش میکنم به تدبر و اندیشیدن در خطبه شقشقیه مولای ما امیر المومنین و سید مظلومان که در مسجد انشافرمود، و آن را عده ی زیادی از فریقین -که مورد وثوق هستند- نقل کرده اند.

سفارش میکنم به مداومت قرائت زیارت جامعه کبیره، اگر چه در هفته یکبار باشد. و سفارش میکنم او را به خواندن سوره "یس" بعد از نماز صبح هر روز یک مرتبه، و نیز به خواندن سوره "نباء"بعد از نماز ظهر و به خواندن سوره "عصر" بعد از نماز عصر، و به خواندن سوره "واقعه" بعد از نماز مغرب و به خواندن سوره "ملک" بعد از نماز عشا. و تاکید میکنم مداومت کند بر آنچه یاد آور شدم، زیرا من شخصا روایت میکنم این روش را از استادان بزرگوار خود و بارها تجربه کرده ام.


[ یکشنبه 92/4/2 ] [ 11:39 صبح ] [ سید خراسانی ] [ نظرات () ]

توصیه های کوتاه اخلاقی آیت الله بهجت (رحمة الله علیه):

در تعبدیات، کوه کندن از ما نخواسته اند، سخت ترینش نماز شب خواندن است که در حقیقت، تغییر وقت خواب است نه اصل بی خوابی، بلکه نیم ساعت زودتر بخواب، تا نیم ساعت زودتر بیدار شوی!

در محضر بهجت:2/170


[ یکشنبه 92/4/2 ] [ 11:24 صبح ] [ سید خراسانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

آرشیو مطالب